onsdag 3 mars 2010

typ


Hade sovmorgon idag utan att jag visste de. Fast det gjorde inte mig något, eftersom jag ändå trodde att jag hade missat första lektionen som vi inte hade(försov mig alltså hehe). Så det var ju tur för mig!

Ïkväll måste jag plugga på matförgiftningar, bakterier och jag vet inte vad. Ska kunna massa latinska ord te x "staphylococcus aurerus" och "Clostridium perfringens" säger bara no way att det kommer fastna i mitt huvud till imorn. Sen så vet jag inte om det är imorn vi ska ha lämnat in ett och ett halvt A4 om vad service är för mig. Så jag antar att det måste göras ikväll också... Ni känner taggen va?:D Juste, jag måste städa också. "yeeeej"


Men att lovet snart är här känns underbaart! Förstå hur jag ska njuta av alla sovmorgnar. Och om vädret tillåter så blire att fara till bydgsiljum minst en gång iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar