tisdag 18 maj 2010

!!

Sverigre är ett sjukt dåligt land när det gäller fängelse straff! Tex när en dömd pedofil får mindre än ett års fenglese och får vara på permission flera jävla gånger under sitt "straff". Det är helt sjukt enligt mig. Om man tittar på andra länder så blir pedofiler dömda till döden och hatade av precis alla. Så borde det vara i sverige också, eller jag är egentligen inte för att man ska kunna bli dömd till döden, om man inte gjort något riktigt, riktigt grov. Men komigen, lite mer än ett år?! Fast frågan är ju hur man ens kan vilja leva. Det kan ju inte finnas någon i världen som kan tycka om en sådan människa.
Så det sista jag säger är: SKÄRP ERA JÄVLA LAGAR SVERIGE. DE ÄR FAN PINSAMT MILDA.

1 kommentar:

  1. Såg ett program på Tv igår. Det var två som dömts till fängelse för våldtäkt. 1 till ca.50-år den andre till 60-år (för våldtäkt av sin styvdotter som var 19-år och låg i sängen med sin 2-årige son och sov."Pedofil-gubbe"). Efter att ha suttit i nästan 26-år fick den ene Göra DNA test och den andre efter 6-år. Det visade sig att den förste inte var våldtäckts man den andre var klart "pedofil".
    Om man får så stränga straff så kommer den som våldtar och riskerar 60-år i fängelse göra allt för att slippa fängelse(60 el. 120-år för mord)spelar då ingen roll. De kommer undanröja alla vittnen, då straffet är lika länge.
    Sedan är alla som våldtar barn under 15-år pedofiler.
    (Tänk då också på att är jag "15-år + 1-dag" så döms jag som pedofil. även om min yngre flickvän tycker att de ska ha "5+1".

    Ps. Tänk även på alla de flickor som misstros om våldtäkt p.g.a. alla de "störda" flickor som försöker komma över stora pengar med falska anklagelser(Ett riktigt problem idag för poliser mfl.). Rätt straff borde vara minst 5-år för de som våldtar barn, de flesta barn lider långt in i livet och kan inte få ett riktigt kärleks liv/familj.

    SvaraRadera