tisdag 20 juli 2010


hellouw!
Jag ska börja med att säga att jag började jobba i måndags. Och med de kommer det nog bli ännu färre blogg inlägg nu..Men jobbet har gått bara bra hittils. (Jag jobbar på sjukhuset på lungavdelningen för er som inte visste det)Nu har det ju iof bara gått 2 dagar. Och jag kan tänka mig att jag kommer bli hyfsat less på det. För jag kan ju inte riktigt göra så mycket eftersom jag inte är en utbildad sjuk/undersköterska. Det har mest blivit köksarbete på avdelingen. Men pengar är något som aldrig är fel.
För övrigt kom jag nyss hem från en liiten shoppingrunda. Jag hittade en paljett väst och en fejk-mocka jacka. Jag ska försöka hinna slänga in en bild senare :)
Juste. Jag sitter med hårfärg i håret också. Ni kan ju gissa vilken färg det blir den här gången? ;) haha

pussss tills vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar