söndag 15 augusti 2010

...


Vi åt på Ronyas igår. Och jag tog det jag brukar ta, kycklingspett! Dom är så jävla goda. Speciellt när man tar med extra stark sås. Mm-mm.
Resten av kväll blev det film och så bara.

Och idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Klockan är 11.33,det är sol ute och skolan börjar om sådär typ 10 dagar eller något. Jag får faktiskt lite ångest/panik. Jag vill inte att sommaren redan ska vara slut...Men det är liite för kallt för att fara till stranden, enligt mig iaf. Fast man kanske måste, bara för att.

1 kommentar:

  1. Heyo!

    Såg att du var med & tävlade om löshår & linser fast inte vann :( för att göra dig lite gladare, så har jag nu en tävling på min blogg där du kan vinna ett clip-on set i äkta hår & linser som foki har!

    Stor chans att vinna, då det inte är många som tävlar också, bra va?

    Ses där, kram!

    http://vahedi.webblogg.se/2010/august/tavling-vinn-loshar-linser.html

    SvaraRadera