lördag 2 januari 2010

30 om 2009




1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

- Det finns nog väldigt mycket men, jag har ju tatuerat mig, och jag har firat jul med en kompis och jag har börjat på gymnasiet osv. Finns mycket mer som sagt.


2. Höll du några av dina nyårslöften?

- Hmm..Jag tror inte att jag minns något jag hade. Så jag har nog inte hållt något heller.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

- näe, inte direkt vänner.


4. Dog någon som stod dig nära?

- Nej!


5. Vilka länder besökte du?

-Inget


6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?

- Inte något stort. Men finns många småsaker.


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

- tveksamt om det finns något jätte speciellt


8. Vad var din största framgång 2009?

- Mina betyg i slutet av 9an. Och att jag kom in på en linje jag gillar. + mycket annat


9. Största misstaget?

- Jag har gjort många misstag, men tänker inte dra dom hör och nu


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Jag har inte varit speciellt sjuk alls. Har varit förkyld några gånger men inge mer!

11. Bästa köpet?

- hm.. jag har ingen aning, antar att jag tycker att alla mina köp var bra. Annars hade jag väl inte köpt dom


12. Vad spenderade du mest pengar på?

- HEhehhehhh. Jag gör en lista här

1. Skulle gissa på cigg....tråkigt men sant.

2. Mat/fika/kaffe-.-

3.kläder/skor.Denna ska vara högst efter detta år!!!

4. Alcoholhaltiga drycker....

hehehehheheheheheh :)


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Fina människor


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

- jadu, typp bom bom pow, rap das armas, run this town, finns säkert fler men det var dom som kom upp först


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Måste nog säga gladare trots alla nedgångar jag haft. Fast Jag har nog bara blivit starkare som person av dom.


16. Vad önskar du att du gjort mer?

-Typ tränat. Men det ska jag fan styra upp inom kort!


17. Vad önskar du att du gjort mindre?

- varit onyttig, typ äta ute. Röka mindre eller ännu bättre sluta. osv..


18. Hur tillbringar du julen?

- Med mimmis familj i dalarna. Var faktiskt en av dom bästa jag varit med om :)


19. Blev du kär i år?

- Blev inte, men har varit


20. Favoritprogram på TV?

- dhw, enda serien jag har följt på tv då


21. Bästa boken du läste i år?

- Har inte läst en enda hel bok....tragiskt. haha


22. Största musikaliska upptäckten?

- Vet ej,


23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

- Minns inte var jag fick när jag fyllde år...haha


24. Något du önskade dig men inte fick?

- Det är jag rätt säker på.. hah


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

- Åt tårta å så, sen vare party nån dag efter.


26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

- haha ja..


27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

- modet blandat med min egen stil


28. Vad fick dig att må bra?

- Mina Vänner


39. Vilken kändis var du mest sugen på?

- haha inte fan vet jag. Eller joo, eller näe jag vet inte


30. Vem saknade du?

- Olika i olika stunder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar