lördag 2 januari 2010

hejhej

Första inlägget i min nya blogg! Det är även första dagen på det nya året, bortsett från att klockan är över 12. Närmare sagt 5 på morgonen...Men jag har då inte gått och lagt mig än så räknar det inte som en ny dag.
Och hur har det nya året startat då?
Självklart vaknar jag bakis idag. Inte så farligt, men det är ju inte så konstigt med tanke på att vi inte parta så hårt igår. Blev en rätt lugn kväll skulle man kunna säga. Slutade då alldeles för tidigt enligt mig men jag är nöjd iaf.. Sen så blev det sjäälvklart donken som mitt första mål haha. Det var höjdpunkten på året. hittils iaf ;)

Just nu håller jag på att göra mig lite nudlar. Sen kanske jag borde lägga mig, vi får väl se vad som händer. Jag har inget speciellt planerat för morgondagen. Så varför inte sova bort den lixom. hHEHehe hejrå, puss och kram :)


/ Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar