fredag 26 februari 2010

hm...

Är det bara jag, eller håller ni med om att det har blivit en STOR förändring på "blondinbella"s boobs?
Tänkte bara att det skulle vara lite skumt om det nu är så att hon förstorat dom. Med tanke på hennes typ dagliga snack om hur nöjd man ska vara med sig själv, att man duger som man är och blablabla. Annars hade jag faktiskt inte varit så brydd..Kanske bara är så att hon inte visat dom så mycket förut? Inte vet jag, jag är inte precis en daglig läsare men jag tror fasiken hon har gjort något..haha

Aaja nog snackat om de, nu är det sleeptime! Har matte prov imorn.....Ska försöka lära mig hur man räknar ut volymen i typ en cylinder/nått mattematiskt ord för en figur/kon i sömnen eftersom jag inte fattar ett skit av de även fast jag verkligen försökt plugga på de idag........
Great med helg iaf(Y)

pussar/ juley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar