onsdag 3 februari 2010

Tisday


Den här dagen har haft sina ups and downs alltså. Börjar med dom dåliga..Kom försent till skolan, hade ett matte prov som jag inte hade nåååågon aning om alls ( ni kan ju gissa hur det gick..) Jag hade även glömt mina nycklar hemma, som jag för övrigt inte ens har hittat..Och det är inte kul att jag har 6 olika nycklar till typ 6 olika skåp på skolan på den knippan...

Men "efter regn kommer solsken " Näe men jag har bytt rum här hemma. Har hållit på att måla och greja här inne ett tag. Och nu har jag tagit in mina saker och fixat det hemtrevligt här inne. OCH DET BÄSTA! Har fått tillbaka min stooora säng nu! wihoo. underbart. Även fast jag ryms mycket väl i en 90´s haha! Så trivs jag mycket bättre, i min nu dubbelt så stora säng. Det jag ville komma till är att det är jäkligt skönt att äntligen fått klart de. Fast jag ska fixa lite mer saker framöver, ska snart sätta upp spegelväggen osv.
Sen så måstejag säga att jag tycker Jackie var en värdig vinnare av
paradise, även fast jag dock inte är hennes största fan.. :)


Sovmorgon imorn också(Y) Men jag ska nog kliva upp ganska tidigt ändå. Det är skönt att kunna ta de lugnt på morgonen.


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar