torsdag 15 april 2010

The last thing I need


Gjorde min första, men knappast sista powerpoint idag. Det gick lite trögt i början, men jag fick hjälp av Eric och den blev nog rätt hyfsad. Den ska även redovisas imorn och det är INTE MIN GREJ!! Förståår inte varför..Vad är det som är så hemskt med de egentligen!? Eller jo jag vet vad det är.. Jag tycker det känns så fult att Jag ska stå där framme och leka lärare, medans alla tittar på än och lyssnar även fast dom inte tycker att det är ett dugg intressant.. Men nu är det ju tydligen så att man måste leka lärare i ynka 5 min, och jag tror nog att jag ska överleva. Har ju gjort det förut så haha!


Men vill ni veta vad jag juust preciis gjorde? Jag klickade precis hem en snygg grå skinnjacka och ett par 13cm klackar hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar