torsdag 8 april 2010


Vilken svordom använder du mest? Skriver jag mina värsta svordomar som jag använer när jag är som argast blir jag nog avstängd..haha näe men jag vet inte.
Äger du en iPod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Nu på lovet finns det ingen. Fast iof, mina syskon börjar skrika och bråka vid 9 så.
Hur många resväskor äger du? Fan vet jag, 1,2?
Använder du flip-flops? njaaa, inte min favvo
Var köper du dina matvaror ifrån? Hämtar dom i kylen:)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Näe jag gillar att vara med på bilden haha
Vilken var den senaste filmen du såg?Den jag skrivit om i inlägget här nedanför
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?Varför skulle jag vilja umgås med en hel barnfamilj?!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Har tänkt på den här någrå gånger, men jag veet inte, beror ju på hur mycket man vinner. Men förmodligen en resaaa.
Har någon någonsin kallat dig lat? haha Ja!
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej, MEN SKULLE NOG BEHÖVAS.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Vad är en cd-spelare?
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Rihanna har levererat gaska mycket skönt på senaste. Men hon är ändå inte bäst i världen.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Hm..vänta nu. Det kan jag ju inte säga :]
Vad åt du till middag senast? Biffar och popatis
Använder du huvtröjor? iblaand
Kan du vissla? ja
Vem var den senaste som ringde dig? äric
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Nån Bergodalbana
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det finns det sääkert folk som gör
Vilket riktnummer befinner du dig i? 090
Tittade du på tecknat när du var liten? Antagligen!
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Är det typ coop då eller? Det är nog inte så stort
Hur många syskon har du? 5 st, och 1 ängel
Är du blyg inför det motsatta könet? nja,
Vilken film kan du alla replikerna till? hahah, Hata götebooorg!
Äger du några band t-shirts? Nej.
När flög du senast? 04 :O
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6st
Läser du för skojs skull? nej..Har faktiskt försökt, men det är icket min grej.
Pratar du några andra språk? Kan Engelska
Diskar du din egen disk? Det gör diskmaskinen så bra
Har du gråtit offentligt? Ja.
Har du en stationär dator eller en laptop? En lappis
Försöker du alltid lära dig nya saker? lite svårt att ALLTID försöka de.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Vill nog ha nån till gaddning
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Näe
Kan du kasta macka? Klart jag kan
Har du någonsin varit på Jamaica? Neej
Vad har du med dig in på bion? Dricka och godis, eller varma chips
Vem var din favoritlärare och varför? Har ingen..
Har du dejtat någon av en annan religion? njaa
Vad har du för väder? Lite halvsoligt
Har du en blogg? Nej, eller jo juste de har jag ju heheheE
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Det ÄR kök och bild
Gillar du att flyga? Inga problem med de, men är det länga sträckor kan det bli lite drygt
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? snäll, humor
När sov du senast på golvet? haha jag vet inte.
Gillar du din boende-situation? Helt okey..
Vilken är din mammas hemstad? umeå tror jag
Din pappas hemstad? skåne troor jag
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag vet inte, har aldrig gjort de haha..Nä men kanske 8 timmar egentligen, Minst!
Är dina dagar fullbokade och stressiga? haha....
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? näe
Vilken är din favoritfrukt? Mango
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? I efterhand haha
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17...
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? nej
Tror du på liv på andra planeter? Vilken sammanträffande. HEHE. Men kanske, jag vet ine, något tror jag finns där ute iaf
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Den personen vet..
Tror du att Gud är man eller kvinna? OM gud finns, tror jag det är en man
Vad var det senaste du åt? mannafrutti <3>Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? olika.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag har faktiskt ingen aning haha
Gillar du senap? endast på korv
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? säger nog ingenting, sitter förmodligen ocg svär för mig själv haha...
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? DET skulle jag!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? iingen aning
Tycker du om att krama folk? Ja:-)
Äger du en digitalkamera? En brutalt dålig
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Lindsay lohan, Megan fox
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? JA
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Typ den enda jag läst fick mig faktiskt att fälle an tår, Malin+Rasmus=sant heter den tror jag
Tycker du att du är attraktiv? Ibland, och ibland är jag skitful haha
Vad är du allergisk mot? Inget
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? haha nädu
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Jag vet inte, tror inte mina päron tänkte så längt haha
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? donno, sno den om ni känner för de:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar