tisdag 8 juni 2010

Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars ?

Jag for aldrig på brännbollen idag.. Jag låg istället och sov till klockan 12 på dagen..hm.. inte så smart. Fast det spelar ingen roll egentligen. Vi är ledida imorgon så jag kan ju ligga vaken hur länge jag vill ikväll. Jag hade snackat med Emmy tidigare på morgonen, haha ja , jag var vaken vid 8 men kände att jag behövede lite mer sömn.. Men iallafall så hade vi snackat om att dra ner på stan vid 4, så det gjorde vi. Vi mötte upp Mimmi där också. Det blev inte mycket till shopping. Men jag hittade ett par svarta jeans thights på nicole för 149:- så jag var tvungen att köpa dom eftersom mina svarta jeans pajjade...

Men nu gott folk ska jag lägga mig och vila ögonen på the hills.





Puss/ Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar