onsdag 9 juni 2010

there is no guarantee that this life is easy


Vi såg bara en film. Och det var prinsessan och grodan. Det var faktiskt en ganska skön film av disney. Dock så fattar jag inte varför dom måste sjunga istället för att prata var tionde minut?! Hur ofta händer det in rela life liksom? Aldrig i mitt iallafall. haha. Sen så ångrade jag mig när det gäller the last song. Det blev dear john istället, den med Channing Tutam (dräggel). Fast jag har inte sätt den än. Jag vet att Mimmi också vill se den så ska kolla om hon vill se den med mig imorgon typ.

För övrigt är klockan över 3 på natten. Och är jag trött?- nja det skulle jag inte påstå. Men jag kanske borde försöka få lite sömn ändå. Måste ju till skolan imorgon och lämna in alla böckerna. Jag känner att få en räkning på försenade böcker inte känns så awesome.
alla sover säkert redan, men godnatt och sussa sött till er som inte gör det.

Puss/ Juliaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar